Zacznij od AdWords 20 Kwiecień 2018

admin

Pozycjonowanie to magiczne słowo, które zawsze przyciąga wszystkich właścicieli stron internetowych i sprawia, że ich zmysł przedsiębiorczości się budzi. Wiemy dzisiaj bowiem, że osiągnięcie realnego sukcesu w Internecie oznacza konieczność zostania zauważonym w sieci. Nasza oferta oczywiście obejmuje pozycjonowanie treści w Internecie i sprawia, ze każda strona internetowa oddana w nasze ręce będzie z tygodnia na tydzień coraz lepiej widoczna w sieci. Trzeba jednak zdawać sobie sprawę z ograniczenia istniejącego w przypadku tego typu metod. Zagrożenia dla pozycjonowania prowadzonego zbyt agresywnie są poważne:

  • Zmarnowanie dużych ilości pieniędzy;240_F_145994102_M6Gb4JujTniCKg7e9tKr2akn6ngDmjWz
  • Nałożenie kar przez Google ze względu na działania nieetyczne;
  • Usunięcie strony internetowej z wyników wyszukiwania.

To wszystko sprawia, że pozycjonowania nie można wykonać na wczoraj i nigdy nie oferujemy tego klientowi. Wszystkie nasze działania charakteryzuje efekt kuli śniegowej, czyli ich skuteczność z czasem się poprawia. Nie oznacza to na szczęście, że nasi klienci SA skazani na powolny start w Internecie. Na początku możemy opierać nasze działania o kampanie linków sponsorowanych adwords’ów.

Linki sponsorowane Google AdWords pozwalają ruszyć z miejsca

Czym właściwie jest reklama Google AdWords?

Jest to płatny mechanizm, w oparciu o który można promować swoją witrynę miejscach, które uzna się za skuteczne. Z reklamą adwords’ów wchodzimy w wyniki wyszukiwania i umieszczamy w nich odnośniki do strony klienta. Wadą tego rozwiązania jest jego odpłatność, ponieważ każde wejście na stronę z wykorzystaniem tego typu promocji kosztuje naszego klienta niewielką sumę pieniędzy. Niezależnie od tego, czy klient skorzystał z jego oferty czy nie. Korzyści przeważają jednak znacznie:1165440_seo_3

  • Każda strona może być zauważona, nawet założona przed momentem;
  • Mamy pełną kontrolę nad miejscami, gdzie pojawi się reklama;
  • Klient wchodzący na stronę przez Google to klient zainteresowany ofertą;
  • Monitorowanie skuteczności akcji jest proste, a jej modyfikacja nieskomplikowana.

Nasze kampanie Google AdWords traktujemy jako dodatek do podstawowych mechanizmów promocji, który z czasem ustępuje innym działaniom, ale bez kampanii adwords’ów trudno jest wystartować w Internecie. Dlatego zawsze proponujemy klientom profesjonalne przeprowadzenie takich działań, by firma od razu mogła zacząć zarabiać.

Ten wpis opublikowano dnia piątek, 20 Kwiecień 2018 o godz. 8:45 w kategorii projektowanie i pozycjonowanie. Możesz śledzić komentarze tego wpisu przy pomocy kanału RSS 2.0. Komentarze są wyłączone, ale możesz wysłać sygnał trackback ze swojego bloga.

Komentowanie wyłączone.